Remonttiyrityksille

Puskaradio on erinomainen kanava remonttiyrittäjälle. Se toimii, kun tekee työnsä viimeisen päälle. Vanha totuus siitä, että hyvä kello kauas kantaa, paha vielä kauemmaksi, on hyvä ohjenuora. Mutta aina se ei riitä. Kilpailija saattaa olla yhtä hyvä ja asiakkaiden kysyntä ei riitä kaikille. Remontteja tehdään monella alalla sesonkiluonteisesti ja välillä voisi olla enemmänkin töitä. Miten löytää ne asiakkaat, jotka juuri nyt suunnittelevat remonttia?

Me Kuopion Liikekirjapainossa olemme auttaneet satoja remonttiyrittäjiä erottumaan kilpailijoista. Erottuminen on tällä alalla avainasia. Kerro asiakkaallesi, missä sinun yrityksesi on erinomainen. Mainonnassa kyse on palveluiden paketoinnista yksinkertaisiksi, asiakkaan ongelmaan vastaavaksi ratkaisuiksi sekä asiakkaan vakuuttamisesta hänen saamastaan hyödystä. Ole aktiivinen, paketoi ratkaisuja, kuuntele ja tarjoa.

Loistava esimerkki erottuvasta remonttiyrittäjästä on autojen tuulilaseja vaihtava Ykkösturva. Liikekirjapaino on suunnitellut ja painanut yrittäjä Juha Tuoviselle mainoskortteja, joita hän rohkeasti jakaa sellaisiin autoihin, joissa lasissa on jotakin korjattavaa. Korttiin on painettu selkeästi hinnat ja ohjeet, miten autolle voi tilata lasinvaihdon. “Toimii oikein hienosti, mainonta osuu”, yrittäjä Juha Tuovinen korostaa.

Ykkösturva mainostaa tuulilasien korjausta ja vaihtoa jakamalla autoihin mainoskorteeja.

Suoramainos on kätevä apuväline tuomaan tarjouspyyntöjä remonttiyritykselle. Se avulla teet palvelusi tunnetuksi helposti ja kustannustehokkaasti. Olennaista on miettiä, kenelle suoramainonta kohdennetaan. Me Kuopion Liikekirjapainossa suunnittelemme, painamme ja jakelemme kaikki remonttiyrityksesi mainokset. Toteutus voi olla perinteinen kirje, esite tai kortti osoitteettomana tai tarkasti osoitteella kohdennettuna. Osoitteellinen mainos toimii etenkin silloin, kun myyt entiselle asiakkaallesi jotakin muuta tai tarjoat vaikka huoltopalvelua tuotteellesi. Kylteillä, katuseisojilla ja mainosseinäkkeillä opastat ja kerrot remonttialueen naapuristolle, että olet paikalla. Tarjousflyer lähialueelle toimii hyvänä houkuttelijana naapureille kysymään sinulta remonttia. Lahjakorteilla ja etukorteilla houkuttelet asiakkaan tulemaan uudelleen. Käyntikortti jokaisella asentajalla lisää tunnettuutta, ID-kortti kertoo kenen kanssa asioi.
 
Liikekirjapainon vahvuus on yrittäjyyden tuntemus.

“Me olemme pk-perheyritys kuten remonttiyrityksetkin, tunnemme yrittäjyyden hyvät ja huonot puolet”

Jari Savolainen, toimitusjohtaja Kuopion Liikekirjapaino.

Tilaa tästä, soita tai lähetä viestiä. Jari kertoo mielellään, millainen suorakampanja toimisi juuri sinun remonttiyrityksessäsi. Esimerkkinä suoramainoskampanjan (A4, 2-puoleinen, 1000 kpl) suunnittelu, painatus ja jakelu alkaen 360 €.